Oldalak

2014. december 9., kedd

5.Rész ~A barátaim, Selena és a csókja.. minden.. egy gyönyörű álom volt..~

*A barátaim, Selena és a csókja.. minden.. egy gyönyörű álom volt..*

Mint ahogy már említettük az előző részben Justin meg érkezik az Albert Einstein összevont intézetbe, ahol be sétál a klub szobába és meg látja az ismerős pókerező lányt. - Szemed levedd Selena-ról öcsi, ő a miénk! Amúgy sem állna szóba egy "újonccal". Mondta a magas fiú majd erőteljes lökéssel beinvitál a szobába. Az ajtóban állva vissza pillantottam a vastag füst függöny mögött levő két hatalmas szempárra mely engem vizsgálgat. Bementem a hálószobába ami valami elképesztően rendtelen volt, a parketta a lábaink alatt telis-tele volt repedésekkel, az ablak valami cellux szerűvel vastagon át ragasztva, és az ágyakon szanaszét volt szaggatva az ágy terítő és mintha csótányok viaskodnának rajtuk. - Az ott a te helyed! Mutat a magas fiú az ablak melletti ágyra. Oda álltam az ablakhoz melyen hangosan besüvített a szél. Egyszer csak meleg szellőt éreztem át járni egész testemet. - Ki az új srác Denis?! Kérdést tett fel halk szellő hangon. - Te ne foglalkozz vele baby,amúgy valami Justin. Mondta majd kivitte a lányt. Mire hátra pillantottam a lány és a magas fiú eltűnt. De mindegy is tuti nem ismerhetem a lányt mivel a St.Martin és az Albert Einstein soha sem szoktak azonos rendezvényekre járni. Egy pillanatig arra gondoltam, hogy lehetséges.. áá esélytelen, hogy ő itt lenne, nem ő "más". Leültem kosztól roskadó ágyra és úgy három-négy órát ott ültem amíg be nem sötétedett. - Lámpa oltás öcsi! Szólt be a szobába a magas fiú. Ránéztem de ő csak egy rideg tekintettel viszonozza. Elalvás előtt még Chris és George levelét szorongattam. Fél tizenkettő tájban tudtam álomba merülni Még hallottam amikor a szél élesen át "sikított" a ragasztó alatt. Miután el aludtam hangos kiabálásra ébredtem Christian üvöltötte az arcomba ezeket a szavakat: - Justin, gyere George hozz fel valakit a lépcsőn aki téged akar látni.. Hirtelen millió egy könny szökött a szemembe. - Chriss, "kisöcsém", el sem hiszem, hogy te vagy az. Az örömtől majd kiugrottam a bőrömből. Ekkor George hangját neszeli meg fülem. - Justin, nézd ki van itt. Amikor George belépett az ajtón rögtön oda akartam rohanni és meg ölelni amikor a lélegzetem hírtelen nem tudta a helyes sorrendet és össze - vissza járt a szobába. - Justin. Azért jöttem, hogy be pótoljuk azt amit a körhintánál nem tudtunk. Selena volt az aki csak nem el állította a lélegzetemet. Selena meg fogta a kezem majd így szólt:- csókolj meg Justin! Behunytam a szemeimet, hogy "tökéletes" legyen amikor
Selena szólongatni kezdet. - Justin, Justin!! Egy pillanat alatt a szépséges Selena hangja elkeményedett és tovább szólongatott. - Justin, Justin, nyisd már ki a szemed. Abban a percben egy jó adag jeges vizét kaptam a nyakamba és rövidesen rájöttem, hogy minden csak álom volt. A barátaim, Selena és a csókja.. minden.. egy gyönyörű álom volt. Abban a pillanatban gondoltam bele, hogy "itt" még borzasztóbb lesz az életem mint amire először gondoltam amikor beléptem azon a magas ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése