Oldalak

2014. november 4., kedd

4.Rész ~Megjöttem!~

*Megjöttem*

Kimásztam az autóból, leléptem a szét tőrt járda lapra, rápillantottam a rozsdától roskadó kapura. Amikor beléptem az udvarba egy koszos-szakadt ruhás nálam tuti idősebb srác állt velem szemben. Elhajította a cigi csikket majd tenger kék szemeivel végig mért.. - Csá! Te vagy az a Bieber?! Zsebbe dugta a kezeit és közben tekintetével sürgette a válaszomat. Kihúztam magam majd méltóan válaszoltam. - Szia, igen. Megmutatod hova kell mennem?? Néztem a magas fiúra nagy figyelemmel. - Jaa, na gyere utánam öcsi. Ahogy elnézem nem fog minden zökkenőmentesen menni ebben a suliban. Fel mentünk a két apró lépcsőfokon, a fiú bement az ajtón majd becsapta előttem. Na csodás, gondoltam magamban. Az ajtóval szemben van egy gyönyörű aranyozott ajtó ráfestve: 'Mr.Edward Ross Igazgató úr'. - Itt vagyunk, szólok a dirinek te várj itt. Mondta a magas srác mindentudóan. Belépése után kb. 3 perc múlva kijön.. - A diri üzeni húzd be magad az irodájába. Át léptem a vényes küszöböt, az iroda valami csodálatosan tiszta volt. Bár az egész intézett undorítóan ápolatlan volt az igazgató irodája eszméletlenül tiszta volt. A gyönyörű fenyőfa asztal mögött az majd 2,5 méter magas bőr irodai szék nekem háttal fordulva, 2 mp alatt meg telt a szoba szivar füsttel. - Üdvözöllek Justin, remélem tetszik iskolánk. Na végre az ember által meg érdemelt köszönés, nem az, hogy csá haver.. - Jó napot, igazából még csak most érkeztem. Válaszoltam vissza tisztelet tudóan. Mr. Ross aláírt egy papírt, majd így szólt. - Denis lekísér a klubba és a 18-as szobában lesz helyed. - DENIS!! Rekettes hangján kiszólt Ross tanár úr. A bunkó magas fiú belépett. - Gyere velem kis delfin.. Kis delfin?! Miért hívhat kis delfinnek?! Talán mert dicsőséges vagyok és vidám mint egy delfin kölyök??! - Miért hívsz Kis delfinnek?? Nem nézz rám csak válaszol.. - Mert törpe vagy és úgy nézel ki mint egy delfin. Haha, ez volt ám a nagy vicc!
Beléptem a füsttől alig át tekinthető klub szobába ahol egy hatalmas póker asztalt találtam magammal szemben. Az asztal bal sarkánál az egy lány ült mint két lábával fent az asztalon. - Megint nyertem, enyém a zsé! Elkiáltja magát a lány akkor vettem észre milyen ismerős is ez a lány..Beléptem a füsttől alig át tekinthető klub szobába ahol egy hatalmas póker asztalt találtam magammal szemben. Az asztal bal sarkánál az egy lány ült mint két lábával fent az asztalon. - Megint nyertem, enyém a zsé! Elkiáltja magát a lány akkor vettem észre milyen ismerős is ez a lány..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése