Oldalak

2015. január 24., szombat

9.Rész ~ Miley biztos ki találna valamit..~

~ Miley biztos ki találna valamit..~

Haza felé Miley felajánlotta, hogy üljünk be egy cukrászdába s meg mutat néhány alap akkordott.  - Mit kérsz szupersztár?!  Néz rám még ragyogóbb szemeivel.  Nem nagyon akartam, hogy rám kölcsön akár 2 centet is, de hat Mileyt csak ismerni kell, nála bizonyos helyzetekben nem szerepel a "NEM" szó.
- Akkor egy eperturmixot kérek.
Gondolom kiválasztom a legolcsóbb italt az itallapról, de ő zöldszeműsége észre vette csíntalanságomat.
Rám nézve mosolyog egyet, utána a pincér fiúra néz. 
- Egy eperturmixot, egy banán shake-t , és kettő csokis palacsintát. Köszönjük! 
Nyújtotta át a lapot a fiúnak.
- Máris hozom! Kacsintott Milye-ra a srác. 
- Húha, asszem szereztél egy hódolót Miley. Vigyorogva játszadoztam a hangommal. 
- Ugyan már Justin, nem látod, hogy ez a srác még nálad is fiatalabb?! S ekkor érkezett a pincér a rendeléssel.
- Azonnal állj neki reggelizni! Utána megmutatom az alapokat és mindennap pontban 15:00-kor itt várlak! El ne merj halasztani akár egy órát is! EZ PARANCS!!
- Jójó, nem kell rám ripakodni! Kicsit azért bízom benne, hogy viccnek szánta ezt az "ordibálást" .
- Nyugi szupersztár! S mosolyog. Igen viccnek szánta! De azért igaza van, nem szabad elhülyéskednem. Közben betolja az egész palacsintát egyben.
- Anyám, Miley.. Csak tátott szájjal néztem a vagy 45 kilós lányra.
Utána együtt nevettünk a szituáción. A reggeli további részében Miley elpusztított még vagy 2-3 palacsintát, és gitározott közben mind a ketten Michael Jackson zenéket énekeltünk. Az egész cukrászda velünk tombolt.. 

*2 év múlva*

Holnap töltöm a 18-at és végre elhagyhatom ezt a "poklot".  Az elmúlt 2 évben minden egyesnap lent voltam pontban 15:00-kor a cukrászdában és kb. 1-2 órát gyakoroltunk Miley-val. Egészen fél évvel ezelőttig, mert Miley-nak fontos családi ügy miatt Bostonba kellett utaznia és azóta nem láttam. De a gitárját nekem ajándékozta, s neki hála meg írtam kettő TELJES zenét, az egyik a "One Less Loney Girl" címet kapta. Ez Selenáról szól, mert amióta lázgörcstől feküdtem nem tudom eldönteni,  hogy igazából láttam e vagy sem. 
A második a "One Time" címet kapta. Még jó pár napig nem szabadulhatok innen, mivel még nincs hova költöznöm.
Most ha Miley a városban lenne ő biztos kitalálna valamit..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése