Oldalak

2015. január 17., szombat

8.Rész ~*Hé szupersztár..*~

*Hé szupersztár..*

Mintha egy álom lett volna, hogy én mint "zenész" mondjuk az igazat
megvallva soha még belesem gondoltam ilyenbe. Én mindig videó játék tesztelő szerettem volna lenni, de ha híres énekes leszek, majd hobby szinten tesztelek egy-két új, vagy még nem adott ki játékokat.
Ilyen stílusú gondolatok jártak a fejemben amíg a hatalmas tört fehér köpenyes főorvos a zárójelentésemet írta.
- Ma végre "haza" mehetsz Justin, nincs semmi panaszod esetleg?!Mélyen a szemebe nézett a doktor.
- Nem, semmi. Köszönöm . Bólintottam a főorvosra nézve.
- Justin itt van a "gitárod".Belépett a gyakorló ápolónő és egyet rám kacsint.
- Köszi Miley. Sugároztam hálálkodó tekintettel.
- Nos ha kész is vagy Miley kikísér és már haza is mehetsz.Be álltam a tükör elé, belőttem
egy "kicsit" a sérómat.
- Kész vagyok. Néztem a tükörben a mögöttem álló lányra. Megemeli a poros-dohos
gitártokot s majd kiinvitál az ajtón. A liftben végig lefelé a hangommal játszottam,annyira elvoltam magammal, hogy észre sem vettem amikor ki nyílt mögöttem a lift ajtaja.
- Na gyere szupersztár!
Rám nézett a gyönyörű zöldes szemével.
- Jól van megyek! Mondtam majd "pirulásomban" leszegtem a fejemet.
Miley hangosan elmosolyodott, átkarolta a nyakamat, megdörzsölte a frissen belőtt hajamat és kisétáltunk a kórházból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése