Oldalak

2015. január 14., szerda

7.Rész ~*Hmm, egész jó dalszöveg Justin..*~

*Hmm, egész jó dalszöveg Justin..*

Miután le telt az a nap is elég korán el sikerült aludnom, egy gyönyörű szép álmot láttam melyben fogom Selena kezét s nem foglalkozunk olyan aggályokat mint az intézetben nevelkedésem s, hogy árva vagyok.. Reggel mihelyt felébredtem, úgy éreztem a kezeimet az a bizonyos álom vezeti végig az ágy mentén, fel az éjjeli szekrényre s halkan kihúztam a fiókot, majd ki emeltem céltudatosan egy ceruzát és egy füzet lapot. Kezemet szív verésem és még ugyan az az álom vezeti. Szavak gördültek kezem nyomán..
" There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl.." 
- Hmm nem is rossz dalszöveg Justin! Mondja egy kék mini köpenyes gyakorló ápolónő közben felhelyezi a vérnyomás mérőt a kezemre.
- Dal szöveg?! Tettem fel a kérdést érdekes tekintettel.
- Persze, szerintem el kellene kezdened komolyabban foglalkoznod vele, esetleg meg tanulnál gitározni és akkor ezzel a hanggal akár szupersztár is lehetsz. A hangod és a kinézeted meg van hozzá!
Leveszi az eszközt rólam majd mosolyog.
- Van egy gitárom kb. 15 éve nem játszottam vele, ha szeretnéd szívesen oda adom amíg nem tudsz magadnak vásárolni, és kezdetnek szerintem zenélhetnél az utcán azzal biztos szerzel némi pénzt. Fel állt az ágyról majd mélyen bele nyúlt zsebébe s közben kisétált.
- Persze, én zenélni.. Mondtam magamban, karjaimat a fejemhez kulcsoltam és hátra dőltem a kényelmetlen kórházi ágyban.



Sajnos eléggé megkésve de itt az új rész is!Jó olvasást és ne felejtsetek el feliratkozni a blogra vagy nyugodtan írjátok meg Chaten nekünk a véleményeteket a blogról vagy a részről! :) Nagyon szépen köszönjük további szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése