Oldalak

2015. február 14., szombat

12.Rész ~A hirdetés~

*A  hirdetés*

- Van egy ötletem Justin, költözz hozzám!
Csak néz rám kitágítva hatalmas zöldes szemeit.
- Hát nem is tudom, Miley nincs semmi pénzem és nem szeretnék a terhedre lenni.
- Te sosem vagy a terhemre kicsi popsztárom!
S igen, megint mosolyog.
-Szépen elmész dolgozni valahova ha szeretnél!
Abban a pillanatban a pincérlány megbotlik és leejt egy csomó szórólapot és plakátot. Természetesen rögtön segítettem neki össze szedni a vagy ötszáz-hatszáz darab szórólapot. Az utolsó néhány darabnál egyiket elolvastam.

- Ezt elkérhetném?
Meg kérdeztem a lánytól.
- Persze!
Bólintott majd elment. Széles mosollyal léptem oda Miley-hoz.
- Mit gondolsz róla?!
Nyújtottam oda neki a lapot.
- Wow!  Ez egy isteni csoda! El sem hiszem.
Majd ünneplés képen bele kortyoltam egy jó nagyot a Cappuchino-jába.
Másnap reggel már nyitás előtt ott voltam,  hogy időben le tudjam adni a jelentkezésemet. Olyan háromnegyed nyolc tájban meg is jelent a tegnapi pincérlány.
- Szia! Szeretnék jelentkezni a pincér állásra.
- Helló,  egy kicsit várni kell a főnökre, addig gyere meghívlak egy tejes kávéra.
Be mentem vele, amíg elkészült a kávé segítettem lepakolni s székeket.
Fél kilenc fele meg csörren a pénztárcámban a telefon.
- Gyere velem Justin a főnök hívat!
Fel megyünk a lépcsőn,  aztán végig egy hoooszúúú folyosón.
Egy hófehér ajtó előtt álltam meg..
Pár másodperc múlva be is mentem.
- Jó reggelt!
Köszöntem.
- Viszont,  de csak szólíts Federicnek.
Mondta a kopasz harmincas alak kezével mutatva,  hogy üljek le.
Egy másfél órás beszélgetés és gépelés után ilyet szól..
- Nagy bajban vagyok most veled!
Nagyot sóhajt majd újra el kezdi.
- Egy jó képű zenész gyerek ennyi fiatal pincér lány között..
Közben mosolyog.
- Uram,  azaz Federic ilyen terén teljesen meg nyugodhatsz!
Kicsit lenéz a laptopjára, nagy levegő vétel után rám néz.
- Szimpatikus gyerek vagy! Ha neked jó holnap kezdhetsz is!
Hirtelen azt sem tudtam fiú vagyok e vagy lány..
- Köszönöm Federic!  Amíg élek hálás leszek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése