Oldalak

2015. február 21., szombat

13. Rész ~Igaz, hogy mindig is tetszett Miley..~

*Igaz, hogy mindig is tetszett Miley..*

Siettem haza Miley-hoz az "örömhírrel" s amikor beléptem a bejárati ajtón hangos zokogásra lettem figyelmes beljebb mentem a a nyikorgós parkettán, és meg láttam, hogy a mindig jó kedélyű Miley keserves és fájdalmas zokogást folytat a padlón heverve. Eldobtam a kabátomat s rohantam a lányhoz. Felemeltem a két csuklójánál fogva és átöleltem. - Mi a baj királylány?! Kétségbeesett hangon szorítottam magamhoz Miley-t. Nem nézz rám csak sír, nem láttam még Miley-t ilyennek. Meg kell jegyeznem ez kissé meg rémitett. Erősen megtörölte a szemeit a pulcsija ujjával. - Nem, semmi bajom nincs!Taszított el magától, a megrémültségem most is bennem játszott. - Ugyan láttam, hogy sírsz s most is látom.Miley furcsa viselkedése még akkor sem szűnt meg létezni amikor kecsesen végig simította karját az ablak párkányon.- Rendben. Mondtam gyanús hangon.. - Képzeld meg kaptam az állást! Kicsit próbáltam témát váltani. - Húrrááá!! Miley meg fordult s minden ami eddig történt egy percről a másikra elmúlt.- Hozom a pezsgőt! Széles mosollyal és egy kisebb tánccal ment ki a konyhába. Egy-két óra múlva már egy cseppnyi alkohol szint társaságában zenélgetünk.
- Miley már tágra nyílt pupillákkal és HATALMAS vigyorral leült mellém a földre. - Na kedves szupersztárom, hogy érzed magad itt nálam? S abban a pillanatban Miley beleszédült az ölembe, s megcsókolt vagyis életem első csókja Miley-val történt meg. Miley felpattant mellőlem. - Uhh Justin, sajnálom!! Komolyan mondom nem tudom mi ütött belém, hisz te a húgomat szereted. Lehunytam a szemeimet majd felálltam és mély levegő vétel után kinyitottam. - Igen, őt szeretem. Szóval felejtsük is el ami az előbb történt. Jó éjt! Felmentem a fürdőszobába s kinyitottam a hideg vízcsapot majd bő vízzel mélyen megmostam az egész arcomat. - Mivan veled Justin?! Igaz, mindig is tetszett Miley de, hogy hagyhattad, hogy ez megtörténjen?! Ilyen kérdések jártak egész éjszaka a fejemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése