Oldalak

2015. február 8., vasárnap

11.Rész. ~Azt hiszem "ő" volt az..~

Kicsit késve de itt az új rész. Jó olvasást!


*Azt hiszem "ő" volt az..*

A víz olyan szinten levert, hogy azt sem tudtam, hogy éppen hol vagyok. Hirtelen minden tiszta homályossá vált. Miley lassan eltorzult hangon kezdettel hozzám beszélni. Egy másodperc alatt elsötétedett, már a torz szavakat sem hallottam, csak annyit, hogy Miley síros hangon a nevemet sikította.- Nyugalom, nincs semmibaj! Bizonyára egy gyerekkori traumát élhetett át. Mondja egy orvosnak kinéző pofa, élesen világító lámpáját a szemeimbe égetve.- Már rég ki kellett volna dobni innen ezt a Biebert, csak a bajt hozza az állandó "betegségeivel". Ó igen, Dennis is aggódik értem.- Hagyd már békén Denis hisz ő is az intézetbe tartozik, ugyan olyan mint mi.- Úgyan már Dennis, csak nem lenne jó ha kipurcanna itt nekünk.Mondja majd kimennek a szobából mind a ketten. Azt hiszem "ő" volt az..Miley-nak igaza volt?! De mire Selena után szóltam volna addigra még a kulbból is kiment. Bementem az igazgatói irodájába és kértem, hogy had hívjam fel Miley-t, s lehívtam a "cukrászdába". Körülbelül 30 perc múlva már együtt chappuchinoztunk. Közben elmeséltem mindent Selenával kapcsolatos sztorimat kezdve a 16.-dik születésnapomtól.- Á értem, akkor róla szól az a szép dalod. Mondja Miley rám mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése